Pomačkaná skleněná střecha se stala symbolem nového obchodního domu v Soulu

Americký architekt Frank Gehry si pohrál s představivostí, když v jihokorejském Soulu tvořil novou vlajkovou budovu módního odvětví.

Luxusní značka Louis Vuitton je známá po celém širokém světě, že všude přibývají obchody, které budou nabízet její precizní zboží.

Architekt Frank Gehry dbal na zajímavé futuristické prvky, jimž vévodí minimalistický interiér a nevšední skleněné opevnění.

Nejvýraznější se na designu stala právě střecha, která se na několika místech výrazně prohýbá. Jedná se nicméně o vkusné dílo.

Novostavba velmi rychle zaujala lidi z blízkého okolí, kteří ji rádi přijali za svou. Jedná se o další atypický doplněk jejich města.

Prosklené části budovy jsou zvýrazněny několika druhy světel. Šlo o to, aby hned vstupní brána nepůsobila příliš jednotvárně.

Výsledná práce nese název Louis Vuitton Maison Seoul. Interiér nabídne až pět podlaží. Samotný vrchol je přibližně shodný s výškou ostatních budov v okolí.

.

Speciály

Aktuality

Architektura

Byt

Developerské projekty

Ze zahraničí